Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Ahonen visszatér!

2009.03.09. 15:42 - buzzz

Címkék: síugrás ahonen

Janne Ahonen, a modernkori síugrás egyik legnagyobb alakja bejelentette, hogy visszatér a versenyzéshez. Az ötszörös négysáncverseny győztes finn ugyancsak öt világbajnoki címet nyert, olimpiai aranya azonban nincs; alighanem ezen szeretne változtatni. Annyi bizonyos, hogy nem lesz könnyű dolga a májusban 32 éves Ahonennek, de elvileg ilyen korban még bőven lehet esélye nagy sikerekre. Az olimpia mellett jövőre lesz sírepülő világbajnokság, és persze négysáncverseny is. Egy mondat a finn sztártól: 

"Kihagytam ugyan egy évet, de a testem még mindig olyan, mint Robin Hoodé, úgyhogy nem félek semmitől."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr68991558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monó 2009.03.12. 21:32:42

Amióta bejelentette hogy visszavonul, folyamatosan rítt a szám hogy neeeeeeeeee! Ebben az idényben nagyon rossz volt hogy nem volt ott és azt hittem hogy végleg annyi, többet már nem láthatom ugrani! (minden versenyen vártam hogy na mikor jön Janne) És erre tessék! Imáimat meghallotta! KÖSZÖNÖM JANNE! IMÁDLAK! Te vagy az ÉN Robin Hood-om!
Aztán HAJRÁ JÖVŐRE!
Jenőt idézve: Hahó Janne! Te nyertél!
süti beállítások módosítása