Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Sors Tamás bronzérmes 100 gyorson

2008.09.08. 14:46 - P.D.R.

Címkék: úszás sors tamás

Európa-csúccsal, délelőtti idején tovább faragva végzett 3. helyen 100 gyors S9-es kategóriában az 100 pillangó bajnoka. 56.80-ra írta át a kontinensrekordot. A számot az ausztrál Cowdrey nyerte 55.30-as világcsúccsal, a kínai Guo előtt!

Photo 1 - Tamas Sors of Hungary reacts after winning the men's 100m butter... AFP/Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr84653916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 16:10:51

Ez a szomorú hogy nagyon senki nem törödik a paralimpiával meg kommenteket se irnak ti pedig csináljátok a cikkeket:( Látod Dóri én törödöm a dologgal sztem a paralimpiát sokan lenézik de sztem nagyon is jó dolog meg látványos is és milyen jó dolog látni az embereket amikor örülnek a sikernek:)

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 16:12:03

Meg már eleve 2 nap alatt több érmet szereztek Sors Tamás révén mint mi az 1 hétbe! Na az tényleg szégyenteljes volt! Ök többet tesznek a sikerért:)

orsoly 2008.09.09. 08:34:53

Nem nézik le egyáltalán a Paralimpiát szerintem és valszeg csak azért nem kommentelnek mert nem tudják, hogy Dóri szorgosan írja a cikkeket ide :) Megmondom őszintén, hogy én is csak véletlen jutottam ide, de nagyon örülök, hogy a Paralimpia alatt is kapunk híreket a blogon! Bár még közvetítés sajna nem láttam, de így is nagyon büszke vagyok a magyar csapatra!!!
Ezt a szégyenteljest mire érted Eurosport_Imádó? nagyon remélem, hogy nem az olimpiai szereplésre...
süti beállítások módosítása