Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Amiért érdemes felkelni

2008.08.13. 17:29 - P.D.R.

Címkék: cseh lászló gyurta dani

4:00-re kellene húzni az órát! Igen, megint. Nekünk is durva ám, mindenki elhiheti, de azért szerintem senki nem bánja, hogy mindig van kiért izgulni az uszodában. Lássuk akkor a csütörtök hajnali menüt.

4 óra 3 perckor gyenge kezdésnek a 200 férfi mell döntőjét tudnám ajánlani, az Európa csúcstartó Gyurta Dániellel. Az elődöntőben is 2:10-en belül úszott, de elmaradt a tegnap délutáni teljesítményétől. Meg lehet-e ismételni a 2:08.68-os álomidőt? Próbáljunk meg jó hangosan kiabálni, hátha az segít...

A -remélhetőleg- nagy izgalmak után jól jön egy kis levezetés, amelynek tökéletesen megfelel a női 100 gyors két elődöntője. Viszonylag kiegyenlített a mezőny, a férfinézők meg dörzsölhetik a tenyerüket, hisz bravúrosan úszott a finnek sztárja, Hanna-Maria Seppala, de ott lesz Natalie Coughlin is.

A 200 hát előfutamait azért érdemes megnézni, mert Lochte teljesítménye kihatással lehet a 200 vegyes eredményére (bár azért nagyon nem féltem), na meg azért, mert Marcus Rogan biztosan nagyon ügyes lesz, és Marcus Roganról tudni kell, hogy roppant szimpatikus, kedves, aranyos versenyző. Azt ugye hivatalból nem mondhatom, hogy a kedvencem, pedig de. :)

Ezek után két derekas döntő következik. Nagy bánatunkra a 200 női pillangó döntője magyar induló nélkül hozhat óriási csatát. Nyílt az út a dobogó legfelső foka felé, 2 mp-en belül úszott mind a nyolc finalista az elődöntőben. Még Kína első úszó aranya és megszülethet ebben a számban

Dobpergés, harsona meg mindenféle: jön a 100 férfi gyors döntő! Ha esetleg nem látták a 4x100-as férfi gyorsváltó befutóját, akkor most hipp-hopp nézzék meg (mondjuk itt!) és bánkódjanak, amiért esetleg lemaradtak róla. Na, pontosan ugyanígy fognak bosszankodni, ha a 100 gyors döntőjét kihagyják, úgyhogy tessék lefőzni a kávét és nyitva tartani a szemeket! Vállalom a garanciát, hogy az olimpia egyik legjobb döntője lesz. Nem kockáztatok sokat egy olyan számnál, ahol mind a két elődöntőben világcsúcs született.

Na ezután tuti kell majd egy kis pihenő, úgyhogy nagyon jól tették a szervezők, hogy két elődöntővel zárják a program egyéni számait. A 200 női mell Rebecca Soni, vagy mint megtudtuk Sőni Rebeka szereplése miatt lehet érdekes, a 200 férfi vegyest meg nem árulom el, találják ki.

Jójó, elárulom. Cseh Laci fog úszni remélhetőleg egy könnyedet a döntő, valamely, számára kedves pályájáért. Azt is elárulom, hogy ez lesz a nap utolsó egyéni száma, úgyhogy még lefőhet a másik adag kávé is.

A nap végén meg a csattanó: 4x200 női gyors váltó a magyar leányzókkal az 1-es pályáján! Remélem az egykoron világcsúcstartó németek és a 4x100 gyorsváltó olimpiai bajnokai, a hollandok nekik drukkolnak a lelátóról...

4:00-kor csörögjön az óra, főjön a kávé és HAJRÁ MAGYAROK!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr32614520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EurosportImádó 2008.08.13. 17:58:41

Dömpi én is miota olimpia van minden reggel 4 órakor kelek!
Pedig én nem vagyok kommentátor!
Mondjuk ma rosszaságot követtem el mert 03:50-kor csörgött az óra hajnalba,fel is keltem de visszaaludtam és 5-kor keltem fel ujra amikor már a legvégén voltak az uszásdöntök!
(nagyon szidtram magam)
Mondjuk utána 7 óra körül megnéztem ismétlésbe

EurosportImádó 2008.08.13. 17:59:42

Amugy Melyik kommentátor is vagy?:p

P.D.R. 2008.08.14. 02:57:49

De mi nem 4-kor kelünk ;)
Remélem jó sokan teszik ezt hozzád hasonlóan. Ma Gyurta Dani gondoskodik az éberségről, volt olyan kedves, hogy az első döntőben úszik. :)
Én az vagyok, akinek ellágyul a hangja, ha kimondja Marcus Rogan nevét. Majd csak figyeld... :D

EurosportImádó 2008.08.14. 08:40:35

Azt tudom h ti joval hamarabb keltek! Sajna reggel megint poruil jártam mer csörgött az ora de annyira nem voltam magamnál h vissza is aludtam...

Szerintem amugy Varga Ákos vagy

EurosportImádó 2008.08.14. 11:17:31

Te vagy az Pásztory Dóra nagy Rogan rajongó:)
Am szép vagy nagyon!

P.D.R. 2008.08.14. 16:08:29

ezt ügyesen kilogikáztad :)

EurosportImádó 2008.08.14. 17:39:18

Ugye hogy milyen okos vagyopk?!:d
Holnap tegyétek oda magatokat hangilag a döntökre mert nagyon fontosak lesznek!
süti beállítások módosítása