Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Óriási meglepetés női magasugrásban

2008.08.23. 17:24 - epongracz

Címkék: atlétika napi eredmény

Mégsem Blanca Vlasic áll a világ tetején, miután a belga Tia Hellebaut legyőzte őt a női magasugrás fináléjában. Mindketten 1 méter 85 centivel kezdtek, ám 1,99 után Hellebaut egymás után rontotta az első kísérleteit, Vlasic pedig hiba nélkül versenyzett. Ám pont 2 méter 5 centin fordítva történt. A belga elsőre hozta a magasságot, míg Vlasic rontott, és csak után ugrotta meg ő is. 207 centire tették föl a lécet, és jött a hír, Hellebaut lesérült. Vlasicnak nem sikerült az első kísérlet, és Hellebaut mégis kiállt. Vlasic mindhárom lehetőségét elrontotta, így a 205 centimétert elsőre átugró belga Tia Hellebaut lett az olimpiai bajnok, míg a világbajnok Vlasicé maradt az ezüst. Harmadik az orosz Anna Chicherova 203 centiméterrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr20629357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldmen 2008.08.23. 19:00:18

Én is Blanca Vlasicra tettem volna.. Dehát Tia Hellebaut elsőre csodásan ugrotta a 205 centimétert. Rajzolni se lehetett volna szebben..
A világbajnoknőt viszont sajnálom, amilyen formában volt mostanság nem gondoltam volna hogy ez lesz . Természetesen a második hely is nagyszerű. Grat Blanca.

EurosportImádó 2008.08.23. 21:31:16

Én éreztem h ez lesz és azt is h Hellebaut megleckéztetheti mert emlékszem h a Göteborg-i Vb-n asszem ughyanez volt a helyzet és ott is Hellebaut nyert! Szal nagyon össze tudja a belga csaj kapni magát a nagy világeseményekre..

Oldmen 2008.08.23. 21:52:29

Göterborgban Eb volt 2006-ban, de tényleg hasonló volt a helyzet, ott 203 centimétert vitte elsőnek Tia, és Venelina Veneva volt a szenvedő alany.. Bergqvistnek se sikerült 203 elsőre, emeltetett 205-re, de nem jött össze az se. Blanca csak negyedik volt 201 centivel..

kaan 2008.08.23. 22:20:25

én nem vagyok otthon a szabályokban, és nem igazán értem, hogy, ha Hellebautnak több rontott kísérlete volt az előző magasságokon, akkor miért került előnybe 205 centinél, ha Vlasic akkor rontott először?

nigga 2008.08.24. 00:02:03

Kedves Kaan!

Ez olyan mint a gát ha fel is döntőm az összes gátat,de a finishben jobb vagyok mint az ellenfél akkor én nyerek. Akkor már senkit sem érdekel,hogy előtte mennyit hibáztam... Egész egyszerűen "akkor" rontott először,és ha "akkor" nem tette volna "akkor" aranyérmes lett volna.

magasatugrok? 2008.08.24. 08:58:42

Én nem tudom, hogy ez mennyire hivatalos blog, de Hellebaut nevét négyféleképpen írta a szerző egy nyúlfarknyi bejegyzésben. Nem kell kapkodni.

athletics8 2008.08.25. 11:15:01

Fogadni mertem volna h Vlasic megnyeri az olimpiát de sajnos volt nála jobb...talán az is közre játszott h hosszú idő óta Vlasic nem volt versenyhelyzetben és nem tudott úgy koncentrálni 207-re.,de lesz még London is.Sztem a következő versenyén világcsúcsot fog ugrani!!szurkolok neki!:)

Blaise 0913 2008.08.27. 22:13:00

Ha van valaki akiért tűzbe tettem volna a kezemet, az Blanca Vlasic lett volna... és mégsem ő nyert. Azt hittem nem hiszek a szememnek... =)
Azért egy valami bebizonyosodott: Blanca ilyen kiélezett helyzetben még sosem találta magát, és ezúttal nem is sikerült megoldania, nem bírta az óriási tétet. Azért természetesen Go Blanca!!!
Meglesz az a világcsúcs...
süti beállítások módosítása