Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Holnap már háromkor kell kelni!

2008.08.15. 19:36 - Mpanna

Címkék: vívás tőr csapat

Azt hittem semmit sem nehezebb megszokni, mint a négy órás keléseket, de hát mindig lehet rosszabb! A három óra már a határesete annak, hogy felkelni nehezebb, vagy addig fenn maradni. Végül is mindegy, mert Sydney óta nem voltam ilyen lelkesen hajnalban ébren. Ezúttal a női tőrcsapat kedvéért teszem, akik a németekkel kezdenek a négyért, és ha nyernek, az amerikai-lengyel párharc győztesével folytják a döntőért egy kicsit barátságosabb időpontban, a már reggelnek számító hat órakor.

És hol vannak az egyéniben taroló olaszok, a kiszámíthatatlan kínaiak, és a világbajnok oroszok? Hát a másik ágon! Bizony, van amikor jól jön ki a magyar csapatnak a lépés.

Az első találkozon egészen biztosan Mohamed Aida, Knapek Edina és Varga Gabriella kezd, de senki ne ijedjen meg, ha valamelyikük elesik vagy lesérül, azt Ujlaky Virgine-ért teszi! (lsd korábbi írások: "Esnek, botlanak, összetörik magukat a vívók")

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr82617798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EurosportImádó 2008.08.15. 19:44:14

Erre nemtok mit mondani,fasza csaj vagy!:)
Én meg tegnapelött meg az az elötti napon és hajnali 03:50-re beálitottam az orát h fel ébredjek az uszás finálékra de mind 2x visszaaludtam és 1 óra mulva ébredtem ujra fel mikor már vége volt a döntöknek!
NA erre tekintettel h ma hajnalba nem jártam igy 02:30-kor ébredtem:)

EurosportImádó 2008.08.15. 19:45:33

a Magyar tőrözöket mutatjátok?
vagy az m1?
remélem nem az m1 mert az "ratyi"

Mpanna 2008.08.15. 19:53:59

Mi sajnos nem mutatjuk, az interneten tudod még nézni, a maiból kiindulva pont az ő pástjukat fogják mutatni.
Nekem az a trükköm, hogy mielőtt kinyomnám az ébresztőt, már nyomom is a távirányítót, így tuti ébren maradok! ;)

EurosportImádó 2008.08.15. 19:57:12

Én is igy akartam csak elkezdtem vmin hirtelen gondolkodni és bealudtam:)
Te még akkor nem vagy kommentátor mer a hu.eurosport.com-on még ugy vagy az adatlapnál

Mpanna 2008.08.15. 20:01:23

Ha adnánk a vívást, akkor azt Horváth Mariannal kommentálnám.

EurosportImádó 2008.08.15. 20:02:53

Amugy ahogy elnéztelek ha nálam kellet volna "vizsgáznod" az eurosport kommentátori székéért akkor egyböl zöld utat adtam volna:):p

EurosportImádó 2008.08.15. 20:08:51

Bocsika ha tul mentem a kedveskedésbe:(
süti beállítások módosítása