Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Mindhárom magyar csapat a négy között!!

2008.08.19. 10:03 - Bordin

Címkék: magyar kézilabda válogatott magyar férfi vízilabda női vízilabda

Cím, mely alá ebben az országban nem kell cikket írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr67622599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidor82 2008.08.19. 13:37:04

én is pont ezt mondtam egy órája
és nem értették, hogy ez szerintem miért nagy dolog
megnyugodtam, nem én vagyok hülye :D

Orsoly 2008.08.19. 19:57:41

rájuk mindig lehet számítani! :)
süti beállítások módosítása