Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Csöpögnek a tenisz eredmények

2008.08.14. 19:14 - The korean

Címkék: blake tenisz gonzalez nadal djokovics

Szép lassan érkeznek az olimpiai tenisztorna eredményei.

A 12. kiemelt Fernando Gonzalez két sima szettben, 6/4 6/4-re verte a francia Paul-Henri Mathieu-t. A chilei a négy között a Federert búcsúztató James Blake-kel meccsel majd a döntőbe jutásért.

Az Ausztrál Open győztese, Novak Djokovics keményen megdolgozott a továbbjutásért a francia Gael Monfils ellen. A szerb 6/4-re elveszítette az első játszmát, a másodikban viszont már megmutatta ki az úr a háznál 6/1-re húzta be a szettet. A döntő játszmát 6/4-re szintén a szerb nyerte, így Nadallal játszhat a döntőbe jutásért.

Merthogy a leendő világelső nagyon könnyedén, két szettben jutott túl az osztrák Jürgen Melzeren. Az első játszma 6/0-lett, a második viszont szorosabban alakult, végül azonban a spanyol 6/4-re azt is behúzta, és négy közé jutott.

Az elődöntők párosítása tehát:

James Blake - Fernando Gonzalez
Rafael Nadal - Novak Djokovics

 

Fernando Gonzalez of Chile reacts after he won the second set against James Blake of the United States during the men's singles semifinal tennis of th

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr51616107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EurosportImádó 2008.08.14. 18:40:26

Ahogy nézem te egész nap gyártod a híreket.
Jól elfáradhatsz a végére. mármint szellemileg

The korean 2008.08.14. 18:46:03

Minden nap más a felelős a cikkekért. Ma én vagyok. De természetesen mindannyian írunk.

rdani · http://eurosport.blog.hu 2008.08.14. 18:49:09

és nem csak koreai kolléga van elfáradva... :)

EurosportImádó 2008.08.14. 19:13:40

Elhiszem h mind el vagytok fáradva)

Amugy most hallgattam a hyreket és bemondták h asszem a Magyar Olimpiai Bizottság azt taglalja h doppingol Michael Phelps elég valószinüen!

Meg valameik tagjuk azt mondta h ez amit Phelps csinál az emberfeletti és lehetetlen szinte dopping nélkül végrehajtani.

Ezt csak azért irtam h én sem csodálkoznék ha Phelps lebukna és ezért sem vok ugy hasra vágódva töle..

EurosportImádó 2008.08.14. 19:32:01

Vagyis a Magyar Antidopping Csoport szerint,nem a MOB

gykata 2008.08.14. 19:33:27

Biztos, hogy a Magyar Olimpiai Bizottságnak ez feladata? Meg ugye se bizonyíték, se semmi. És méltatlan is a dolog, nemcsak Phelpsszel, de Cseh Lacival szemben is. Hagyni kellene őket nyugton versenyezni. A vádaskodás elég csúf dolog, pláne úgy, hogy mindig akkor jön elő a dopping-probléma, ha velünk szemben nyer valaki.

EurosportImádó 2008.08.14. 19:34:57

Nem a Magyar Olimpiai Bizottság mondom én!
Hanem a Magyar Antidopping Csoport mondta!
Csak eltévesztettem.

gykata 2008.08.14. 19:35:01

Ja hogy Antidopping Csoport! Az kicsit más! :-) Bár szerintem így is fölösleges kicsit ez az erőlködés. :-(

gykata 2008.08.14. 19:35:45

Bocs, csak miután elküldtem a kommentet, akkor vettem észre a javítást.

EurosportImádó 2008.08.14. 19:37:19

De hogy most Phelps a fő téma az tuti.
Híradó,Fókusz,meg mindenhol.
De én azért drukkolok neki abbol a szempontbol h még nagyobb történelmet irjon 8 arannyal egy olimpián.
De ha viszont holnap is megnyeri a 2 versenyszámát a 100 pillangót meg a 200 vegyest ami közt fél óra különbség lesz akkor már tényleg gyanus a dolog sztem.

EurosportImádó 2008.08.14. 19:38:56

Mondjuk neked is igazad van! Aztán meg lehet h az fog lebukni akit megvert!
De azért ha jól megnézed Phelps-et azért nem kicsit durva amennyi szintiszta izom van rajta!...

EurosportImádó 2008.08.14. 19:42:02

Amugy stillszerüen én ugy gondolom h amelyik döntöbe Laci kikapott se igy se ugy esélye se lett volna h még meg is szoritja Phelps-et! Lehet h holnap megszoritják de van olyan érzésem h nem fog nagy meglepetés születni...
Aztán meg lehet h rám cáfol például laci és megnyeri a 200 vegyest..
De ez csak álom eddig:)

EurosportImádó 2008.08.14. 19:43:08

Hú vagy nem 200 vegyes lesz holnap?? Javitsatok ki ha hülyeséget mondtam ok?

gykata 2008.08.14. 20:14:31

Unalamas? :-) Hát ja! Azért ha egy magyar lenne ennyire "unalmas", szerintem csípnénk. ;-)

A Fókusznak az a dolga, hogy csámcsogjon bármin, akit érdekel, biztosan megnézi. :-) Szerintem jóval összetettebb annál a kérdés, mint ahogy ezt szeretnék tálalni. De azért abban, azt hiszem, megegyezhetünk, hogy semmiféle dopping nem segít azon, akinek nincsenek kiemelkedő képességei, adottságai, tehetsége, nem dolgozik baromi keményen és nem elszánt, mint Dugovics Titusz, vagy mittudomén kicsoda... :-) Legalábbis olyan szinten, mint amit Phelps művel, ÖNMAGÁBAN biztosan nem segít. A világ legjobb doppingjától is vízbe fulladtam volna csúcs éveimben is, érted... :-D

Magyarán: persze, találgatni lehet, meg kicsinyeskedni is, meg töprengeni, meg próbálkozni Igazságos Izom Tibor módszereivel, de azért ne vegyük már el Phelpssztől azt, ami az övé. :-) Arról nem is beszélve, hogy tőle teljesen függetlenül is csodálatos Cseh Laci, tök fölösleges méregetni folyton Phelpshez. Más kérdés, hogy kiugranék a bőrömből, ha egyszer le tudná győzni.

EurosportImádó 2008.08.14. 20:21:20

Én nem Phelpset kicsinyitem le ezzel a dologgal! Csak azért ha ilyen kiemelkedö teljesitmény van akkor minden ember fejében sztem 1x minimum megfordul h mi van,ha...
De remélem h nem igy van!
A lényeg az h Phelpset sehogysem lehet jelen pillanatban megverni!
Már ha visszaemlékszem a régebbi versenyeire is akkor is már kiemelkedö tehetség volt!
Most meg elért a csucsra.
Am te usztál régen vagy csak ugy irtad?

EurosportImádó 2008.08.14. 20:24:01

És én egyébként nem azért irtam ezt mert én is Phelps ellen vagyok csak közöltem az infot h ezt mondja a közvélemény 1 része.
De et jellemzö miránk magyarokra hogy minden jó mögött csak a rosszat látjuk mindig.

EurosportImádó 2008.08.14. 20:27:06

Holnap a vegyesen sztem a mellen dől el majd h Phelps-nek meg lesz e az ujabb aranya.

gykata 2008.08.14. 20:36:26

Nem úsztam. :-) Csak a strandon. De azt legalább élveztem is. :-))) Épp ezért mondom, hogy nekem aztán nincs az a dopping... Semmi közöm az élsporthoz azon túl, hogy szeretem nézni. Tulajdonképpen, azt hiszem, az embereket tartom érdekesnek, és ezért aztán a sportot is. Pláne egy olimpiát! Meg aztán, amit a ókori görögök ünnepeltek az olimpiában: hogy ugyanis gyönyörködni abban, mire is képes az ember.

Értem, persze, amit mondasz, és igazad is van. És az is biztos, hogy a dopping mindenféle szempontból nagyon nehéz kérdés.

EurosportImádó 2008.08.14. 20:39:48

Az jó ha te is nagyon szereted a sportot! Én is igy vok vele férfi létemre...
Kicsit lusta vok én ahoz h sportolgassak!
De nézni imádom az életem része.
Megkérdezhetem a korod ha nem vok tul pofátlan?
Am most nézem h jókat irogatunk mi tenisz cikkely alatt az uszásrol! De örüljenek csak a szerkesztök:)
süti beállítások módosítása