Eurosport.blog.hu

Salakblog

Utolsó kommentek

Kép galéria

Voeckler győzött, Contadort kifütyülték

2010.07.20. 09:16 - faga

Címkék: kerékpár

A hazai közönség legnagyobb örömére francia sikerrel zárult a Tour de France hétfői versenynapja. A 15. szakasz ugyanis Thomas Voeckler sikerét hozta. A mezőnyre ezúttal egy 187 és fél kilométeres szakasz várt Pámiér és „Bányer dö Lüsön” között, ezúttal is a Pireneusokban. A nap folyamán a versenyzőknek, egy negyedik, két második és egy kiemelt kategóriás hegyet kellett megmászniuk. A versenynapot kisebb botrány zárta, hiszen a sárga trikót megszerző Alberto Contadort kifütyülte a közönség, mivel Andy Schleck-et akkor támadta amikor a luxemburgi éppen kerékpárjának láncát próbálta meg visszatenni a helyére. Contador nem várta meg a technikai hibával küszködő vetélytársát, amit az amúgy is kritikus francia közönség nem is hagyott szó nélkül. A spanyolok kétszeres Tour győztese így dolgozta félperces hátrányát, sőt 8 másodperces előnyre tett szert a Saxo Bank-os Schleck-kel szemben. A Tour de France kedden folytatódik mégpedig a 16. szakasszal, amely során a kegyetlen Tourmalet emelkedőt kell megmásznia a mezőnynek. Élő közvetítésünk  az Eurosporton 11:30 órakor veszi kezdetét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport.blog.hu/api/trackback/id/tr802162877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turnerpipi 2010.07.20. 12:33:59

Tisztelt János és Jenő!
Magam 2 éve nézem rendszeresen a kerékpáros közvetítéseket. Ez a sorsnak köszönhető, mivel 1 komolynak tűnő betegségbe estem-sclerosis multiplex, amiből szerencsére kilábaltam azóta; meggyőződésem, hogy a 2008as Tour-közvetítés ebben sokat segített-1 hónapig nyomtam az ágyat és tévéztem. Nagyon élvezetes a közvetítés, sugárzik belőle az életöröm, a vidámság, csak így tovább!!! Talán el is jutottam a lényeghez: a tegnapi Contador-eset. Én is igazolt sportoló vagyok, 22 éve futballozom versenyszerűen - igaz csak megyei szinten- illetve futottam félmaratonokat, átúsztam a Balatont; tehát sportolok. Minden meccsünkön igyekszem a fair play szellemében viselkedni mind az ellenféllel, mind a bíróval szemben. Na most, ha gólhelyzetbe kerülök és a védő elcsúszik mellettem, nem várom meg, hogy feláljon hanem kapura lövök. Szerintem Contador is ilyesmit cselekedett, nem szabad elítélni ezért. Schlecket 1szer már egébként is megvárták. Hajrá Armstrong!
üdvözlettel, Turnerpipi
süti beállítások módosítása